Ochrona Środowiska: AZBEST
Gminny regulamin, dotyczący zasad udzielania dofinansowania prac polegających na usuwania i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Człuchów -
do pobrania poniżej
Uchwała Rady Gminy Człuchów z dnia 23 marca 2012r. - XX/133/12 - pobierz
WYKAZ WYMAGANYCH ZAŁĄCZNIKÓW
|
Lp. |
Nazwa załącznika
|
|
1
|
Wniosek o dofinansowanie kosztów usuwania wyrobów zawierających azbest, pochodzących z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Człuchów
|
FORMULARZ - POBIERZ
WZÓR WYPEŁNIANIA
POBIERZ
|
2
|
Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania
|
FORMULARZ - POBIERZ
WZÓR WYPEŁNIANIA POBIERZ
|
3
|
Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkownia wyrobów zawierających azbest
|
FORMULARZ-POBIERZ
WZÓR WYPEŁNIANIA POBIERZ
|
4
|
Kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego własność nieruchomości
|
np. akt notarialny, odpis z ksiąg wieczystych
|
5
|
W przypadku nieruchomości do której tytuł prawny posiada kilka osób należy dołączyć zgodę współwłaścicieli na wykonanie prac związanych z usuwaniem elementów azbestowych lub materiałów zawierających azbest, a wprzypadku wspólnoty mieszkaniowej - uchwałe wspólnoty
|
jeżeli dotyczy
|
6
|
Wprzypadku prac polegających wyłącznie na transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest-
- oświadczenie przedsiębiorcy o prawidłowości przeprowadzonych prac
- faktura obejmująca koszty demontaż wyrobów zawierających azbest
|
jeżeli dotyczy
|
7
|
Dokumentacja fotograficzna obiektu przeznaczonego do realizacji zadania (przesłane drogą elektroniczną lub wersja papierowa)
|
obligatoryjnie
|
|
wstecz